PZPN wśród najlepszych

PZPN wśród najlepszych

Polski Związek Piłki Nożnej w konkursie UEFA KISS Marketing Awards 2012 został uznany za jedna z trzech najlepszych w Europie federacji piłkarskich w kategorii Best Digital Marketing Campaign.

Na uroczystej gali zorganizowanej przez UEFA w Rzymie główną nagrodę dla najlepszej federacji w tej kategorii odebrali Szkoci. Trzecim nominowanym związkiem była federacja holenderska.

Polski Związek Piłki Nożnej przedstawił w swojej prezentacji projekty komunikacji z kibicami w Internecie, innowacyjne sposoby kontaktu drużyny narodowej z kibicami za pośrednictwem narzędzi takich jak Google+, You Tube, Facebook i Pinterest, marketingowe wykorzystanie gigapanoramy z meczów reprezentacji, wirtualnych spacerów po polskich stadionach oraz kanał Doping TV, który był dostępny podczas UEFA EURO 2012 w pokojach hotelowych polskich piłkarzy i emitował nagrane dla nich przez kibiców pozdrowienia. Przed rokiem, Polski Związek Piłki Nożnej otrzymał nominacje w dwóch kategoriach: za najlepsza strategie marki oraz program lojalnościowy, a także specjalna nagrodę główną Special Jury Award za innowacyjność nowej strategii marketingowej.

Serdecznie gratulujemy Związkowi. Nas cieszy zaś fakt, że do sukcesu PZPN przyczyniły się także działania grupy pano360.pl.

Udostępnij artykuł